HR outsourcing

Mit jelent a HR outsourcing?

Manapság egyre több cég, vállalat és egyéni vállalkozás kér külső segítséget, ha munkaügyi témáról, bérszámfejtésről, vagy akár HR tevékenységről van szó. Maga az outsourcing kifejezés is erre utal, jelentése pedig egészen pontosan a következő: egy vállalat vagy (ritkábban) magánszemély, egy addig maga által végzett feladatot átad egy – a témában hozzáértő – erre szakosodott külső cégnek, amely anyagi szolgáltatás ellenében elvégzi helyette az adott feladatokat. Legyen szó társadalombiztosítási ügyekről, humán erőforrás, bér ügyintézés, vagy akár más adminisztratív feladatokról.

 A cégen belüli kihívások felismerésével és az ezekre nyújtott megoldások igényével, Magyarországon is egyre szélesebb körben választják az ügyintézés ezen formáját.

 Az outsourcing szolgáltatásoknak legkiemelkedőbb előnyük, hogy egy adott vállalatnak nem kell a kötelezően elvégzendő feladataira időt, munkaerőt fordítania, vagy – adott esetben – a feladatokhoz szükséges szoftvereket megvásárolnia, mindössze annyi a teendő, hogy megbízza cégünket az outsourcing szolgáltatások egy-egy részével, vagy akár az összes feladatot ránk bízhatja. A tevékenységet átadó és az azt átvevő cég is nagymértékben profitál a kiszervezésből.

Alfa Human HR outsourcing

Költséghatékonyság HR outsourcinggal

Az Alfa-Human Kft. küldetése, hogy partnereinknek a jelenleg elérhető legmagasabb színvonalon nyújtsunk HR-szolgáltatásokat mind szakmai, mind informatikai tekintetben.

HR-szolgáltatásokkal foglalkozunk; legfőbb tevékenységünk a HR-outsourcing, melynek keretében szakértő munkatársaink átvállalják a cégektől a HR-feladatokat, így azoknak nem kell saját HR-munkatársat foglalkoztatniuk, amivel rengeteg költséget megtakaríthatnak, hiszen nem szembesülnek a munkabér jelentette többletköltségekkel. A HR-es kolléga akár a helyszínen is elláthatja feladatait, így jelentősen egyszerűbb a kapcsolattartás, illetve igazi csapatként dolgozhatnak együtt a többiekkel.

Bérügyvitel és TB szolgáltatások

Az Alfa-Human Kft. teljes körű bérszámfejtési és társadalombiztosítási ügyintézést kínál. Jól működő, bejáratott számítógépes rendszerrel, a feladathoz kifejlesztett, kiváló szoftverekkel elkészítjük a bérek teljes körű számfejtését, intézzük a társadalombiztosítással kapcsolatos minden feladatot, adminisztrációt. Cafeteria szaktanácsadást kínálunk, béren kívüli juttatásokra tervet és megvalósítási javaslatot teszünk. Elkészítjük a bérek és kötelezettségek feladását, továbbá listát és elektronikus fájlt készítünk az utalásokról, kifizetésekről a könyvelés számára is.

 TB kifizetőhely esetén táppénzt számfejtünk és elvégezzük az ezzel kapcsolatos adminisztrációt, jelentéseket, statisztikákat készítünk, és küldünk a hatóságok számára. Teljesítjük a havi adó- és járulékbevallást, a NAV, OEP, Önkéntes pénztárak, és egyéb hatóságok felé elkészítjük a bevallásokat, az adatszolgáltatást.

HR tevékenység – kihelyezve

A HR feladatok részleges vagy teljes körű átadása - a HR munkatársak kiszervezésével, vagy anélkül - egy erre szakosodott, magasan képzett, tapasztalt HR szakembereket foglalkoztató szolgáltató céghez. 

A napi HR feladatok (pl. a meglévő HR rendszerek működtetése, toborzás, képzés, motivációs, ösztönzési rendszer, munkatársi, munkajogi problémák kezelése, stb.) elvégzése mellett projekt jellegű (pl. tömeges munkaerő-felvétel, HR rendszerek kialakítása, bevezetése, outplacement szolgáltatás) feladatait is rábízhatja outsourcing partnerére.

Költségkímélő megoldást kínálunk, mellyel az adott szervezet HR működése biztonságossá, átláthatóvá, könnyen kezelhetővé válik.

Alfa Human HR outsourcing szolgáltatás

Munkaügyi szolgáltatások

Működtetjük az Ön munkaügyi és HR adminisztrációs rendszerét. Pl. elvégezzük a ki-és beléptetéskor adódó adminisztrációt, megkötjük vagy megszüntetjük a munkaszerződéseket, elvégezzük a be-és kijelentéssel kapcsolatos feladatokat, vezetjük a munkaügyi nyilvántartásokat.

Interim- és projektmenedzsment szolgáltatások

Interim- és projektmenedzsment szolgáltatásunk révén cégében akkor sem áll le a munka, ha valamelyik kolléga felmond, megbetegszik vagy szabadságra megy. Szakértő munkatársaink rövid- vagy hosszú távon is ideális helyettesek lesznek, biztosítva a folyamatos működést. Így Ön nem veszít időt, és nem szükséges új alkalmazottat felvennie idényjellegű feladatokra.

Kiszervezett munkaerőkiválasztás

Bízza ránk a megfelelő munkatársak kiválasztásának feladatát. Felkutatjuk a potenciális jelölteket, és kiválogatjuk a legjobbakat, így Önnek már csak a valóban alkalmas jelentkezőkkel kell találkoznia. Ezzel rengeteg időt spórolhat, amelyet cégvezetői feladataira fordíthat.